۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

اسامي جان باختگان راه آزادی در 10 اسفند

به گزارش دانشجو آنلاین، به دنبال اعتراضات امروز 10 اسفند در تهران و شهرهاي مختلف يك دانشجو دانشگاه اهواز به نام محمد پيروزمند به شهادت رسيد. همچنين يك دختر در شيراز نيز شهيد شد.
گزارش يك شاهد عيني از تهران در ساعات پاياني شباول كارگر شمالي خيلي شلوغ بود و جعميت زياد بودند و شعار مرگ بر ديكتاتور مي دادند و مردم هيچ ترسي نداشتند. 
بنا به گزارش دريافتي از يك شاهد عيني در ميدان محسني مردم با نيروهاي سركوبگر بطور پراكنده هنوز درگير هستند و نيروهاي سركوبگر در محل هستند ولي مردم نيز هنوز در صحنه حضور دارند. درخيابان جمالزاده تيرهوايي ميزدند و صداي ناله زني مي آمد كه مطمئن نيستيم كه زخمي شده يا كشته شده است. دراين خيابان همه مسيرها را ازبالا تا پايين و ازچپ به راست همه را كامل بسته بودند و مردم هيچ راه فراري نداشتند. اطراف انقلاب هم صداي شليك مي آمد تفاوتي كه اينبار با 25بهمن داشت دراين بود كه براي مردم هيچ راه فراري نگذاشته بودند.تقاطع فاطمي وليعصر مدرسه آيت آلله سعيدي خيابان حجاب محل نگهداري موقت دستگير شده ها توسط بسيج است. نگهباني از اين مناطق با نيروهاي كمي انجام مي شود.در ساعت 2200 بانگ الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور در ميدان امام حسين شنيده ميشد.


http://www.parsdailynews.com/79919.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر