۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

دست شیخ مهدی کروبی واقعا درد نکند ! جنبش زنده و ما بیشماریم . به کوری چشم بنگاه‌های دروغ پراکنی و ارتش سایبری سپاه


قصه را از اینجا ادامه می‌‌دهم :

حصر خانگی رهبران جنبش سبز عملا به زندانی شدنشان انجامید .

اژه‌ای رئیس جلادان و بنیاد دروغ پراکنی جمهوری اعدامی ایران پس از افشای زندان شهید همّت برای اولین بار پس از ۳۰ سال مخفی‌ کاری اولین سکته خود را زد . با همنشینی حیدر مفسدی وزیر آبکش اطلاعات و با همدستی تنی چند از نفوذی‌های خود فروخته هموطن فروش اقدام به علم کردن زندان بی‌ در و پیکر و تابلوی حشمتیه نمود . 
زندانی که در ابتدایی‌ترین سطح سربازی هر سرباز نظام آن را میشناسد و تقریبا بچه ترسانکی برای سربازان آمده از پشت کوه است و خدا رو شکر به یمن پیشرفت‌های ایران در ۳ دهه پس از انقلاب کسی‌ فقیر و بی‌ سواد نیست . دریاچه‌ها یکی‌ پس از دیگری خشک شده اند تا مبادا ترشح آب آن شبههٔ نجاست داشته باشد و کوه‌ها با خاک یکسان شدند تا راه‌ها به بیراهه نروند و کسی‌ از پشت کوه نمی‌آید که از حشمتیه پوسیده و فاقد مدیریت و امکانات بترسد .
این سان گمان کردند افکار عمومی‌ را از حقیقتی به نام ابوغریب ایران - زندان شهید همّت - و یا به طور کلی‌ آدم ربایی به سبک جمهوری اسلامی و زندانی و ناپدید کردن کردنشان منحرف میسازند .
ولی‌ باز هم نتوانستند سیل خروشان مردمی که دلاورانه زیر باتوم و کتک و اختناق ناشی‌ از گاز اشک آور ایستادند و شعار سر دادند را متوقف کنند . مردمی که با علم به احتمال قوی دستگیری و با موسوی و یارانش در عمق ۴۵ متری زمین حکیمیه ناپدید شدن را به جان خریدند و آزادی رهبرانشان را طلب کردند .
صدای اروپا و آمریکا که در آمد اژه‌ای و مصلحی و سران سپاه جلادان و نیروی افتضاحی همزمان احساس دلپیچه عجیبی‌ کردند و این سان بود که اژه‌ای سکته دوم را نیز زد . یاران ترسان شماره خامنه‌ای که در تبریز به طویله‌ها پناه برده و همچنان با یک دست مشغول کندن گور خود و زمزمه بیا مهدی شب هجران سحر کن بود را گرفتند و مقام عظمای وقاحت بسیار وزین و کوتاه در افشانی کردند که : هر غلطی می‌کنید اول برای رفع اسهال و دلپیچه من اقدام کنید و در مورد زندان و قتل با مجتبی‌ صحبت کنید ، امر همان است که ایشان فرمایند .
بدین سان شد که اژه‌ای بار دیگر در فریب خبری دیگری اعلام کرد که موسوی و کروبی در بازداشتگاه حشمتیه نیستند و رادیو فردا نیز به نقل آن پرداخت .
اژه‌ای: موسوی و کروبی به بازداشتگاه حشمتیه منتقل نشده‌اند

به هر شکل رفتار غیر انسانی‌ و غیر قانونی که با حصر خانگی و هتاکی و شکستن حریم خانه و خانواده دو تن از خادمین ایران و رهبران جنبش سبز شروع شد ، به انتقال آنها به زندان زیرزمینی همّت انجامید و گویی راست یا دروغ که حاکی‌ از کپی‌ ناشیانه خبر موثق انتقال ایشان به زندان همّت و سعی‌ در مخفی‌ کردن نام آن بود غلط بود . حشمتیه به روی صحنه آمد و امروز هم حشمتیه انکار شد و بسیار لطیف بازداشتگاه نامیده شد غلط بود و فاتحه نظام از درون پوسیده اعدامی ایران را رسما خواند .
دست شیخ مهدی کروبی واقعا درد نکند ! چرا که :
مردم را بیدار و آگاه ساخت .
پرده از بازداشتگاه کثیف کهریزک و
جنایات ضدّ بشری آن برداشت .


عمدا یا سهواً باعث شد زندانی زیر زمینی‌ و مخوف به نام شهید همّت به مردم و جهانیان معرفی‌ شود .


گمان کنم شما برادر و خواهر همرزم و همراه من با من هم رای باشید که میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی دینشان را به ما ادا کردند . پس باید برای آزادی خودمان ، ایرانمان و رهبرانمان هر روزمان ۱۰ اسفند باشد تا خواب را به چشمان خمار رهبری و جلادان و ساندیس خوران بسیجی‌ و سپاهی حرام کنیم .
فراموش نکنید که ما بیشماریم و به یاد آورید که دنیایی که به کفر باقیست به ظلم باقی‌ نخواهد ماند .

فردا از آن ماست .
با آرزوی آزادی و دموکراسی و مرگ دیکتاتور و دیکتاتوری

حامیان حقوق بشر در ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر