۱۳۸۹ اسفند ۱۲, پنجشنبه

افشای سازنده ، مدیران و رئیس زندان شهید همّت به همراه عکس مزدوران و پیشنهادی برای فرزندان کروبی و موسوی

خانواده محترم موسوی و کروبی
با سلام و ابراز همدردی برای فاجعه ضدّ انسانی‌ اخیر رژیم ایران به اطلاع میرسانم با توجه به این که شما در گذشته دارای مقام و منصب و کرسی بوده و مقامات سرشناس بسیاری را می‌شناسید بهتر است به یاری خانواده‌های افراد ناپدید شده و بی‌ پشت و پناه بشتابید تا با اتحاد مشترک و پیوندی قوی علاوه بر افشای هرچه بیشتر این زندان و ثمربخشی آن در توجه افکار عمومی‌ و بین المللی به حبس میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی و همسرانشان در این زندان فوق امنیتی پایان داده برای آزادی ایشان اقدامات لازم را صورت دهید . کاری که نه از خانواده شهرام امیری بر میاید ، نه خانواده آدیوا میرزا سلیمان شهروند یهودی ایرانی‌ توان انجام آن را دارد ، نه خانواده ربرت لوینسون مامور اف بی‌ ای از آمریکا توانش را دارد  و نه فرزند رون آراد .
پس واقع بینانه به مساله زندان شهید همّت و سی‌ سال شکنجه و قتل و اعدام در آن را بنگرید و دست در دست هم داده به آزادی همه زندانیان نام برده شده و یا گمنام بشتابیم . این راه ممکن نیست جز با شناخت دقیق از سازنده این زندان و مدیران این مجموعه‌ و رئیس فعلی‌ آن .
به فریب خبری زندان حشمتیه که از جانب برخی‌ عناصر خود فروخته و هموطن فروش به منظور انحراف افکار عمومی‌ از پایگاه ویژه امنیت و زندان وابسته به آن زندان شهید همّت واقع در حکیمیه تهرانپارس صورت گرفت به عنوان یک طرح فریب اطلاعاتی‌ و امنیتی بنگرید که طراحان آن از آبروی طرح نویسان امنیتی را برده اند !!!
سازنده این زندان تیمسار رضا رحیمی طاری با همکاری مهندس عابدین ، دکتر هدایت و مهندس وهاب و رئیس زندان شهید همّت و رابط مستقیم با اوامر مجتبی‌ خامنه‌ای و بیت رهبری در ارتباط با این زندان , رئیس اطلاعات دفتر رهبری و مدیر عامل سابق سازمان هوافضا سردار سرتیپ پاسدار احمد وحید دستجردی می‌باشد . 
به پاس بیش از ۳ دهه مدیریت تام و تمام و وفاداری به بیت رهبری و بهره گیری از ۱۵۰ هکتار فضای نظامی امنیتی در دو طبقه بندی امنیتی مختلف و در روی زمین به نام صنایع دفاعی و در زیر زمین پوشیده‌ترین و پیشرفته‌ترین زندان فوق امنیتی کشور - زندان شهید همّت - با تأیید مقام محترم ریاست جمهوری نشان دولتی درجه دوم خدمت به آقای رضا رحیمی طاری اعطا شد.‌این تصویب‌نامه در تاریخ 1373.12.4 به تأیید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.


پس از پایان سلطنت تیمسار رحیمی در این مجموعه‌ در بسته ، زمام امور به دست مهندس سید رضی‌ حسین شبیری افتاد .
ایشان که از ساصد به سازمان هوافضا که چهره‌ای سپاهی و شدیدا امنیتی داشت آمدند به دلیل روحیه ارتشی و عدم احترام به عناصر سازمان حفاظت اطلاعات بازی داده نشدند و عملا زمام امور به دست قائم مقام تیمسار رحیمی تیمسار دادفر بود .
ظرف مدت کمتر از ۲ سال سلطنت مهندس شبیری نیز به پایان رسید و به مقامی پست تر فرستاده شدند .
 X
مهندس سید محمدرضا پسندیده که پیش از این به عنوان رئیس صنایع صنام الکترونیک نقش بسزائی در ساخت وسایل جاسوسی و شنود و تعقیب و مراقبت ایفا نموده و از طرفی‌ از خواص سپاهی و وابسته سببی و نسبی به بیت رهبری بود مدیریت این مجموعه‌ را در روی زمین بر عهده گرفت .
 به دلیل حساسیت موضوع پس از اتمام ریاست سردار وحید درسازمان هوافضا ی
وزارت دفاع به عنوان جانشین وزیر دفاع معرفی‌ و با حفظ سمت به عنوان رئیس اطلاعات دفتر رهبری منسوب و به جنایت ضدّ بشری خود تحت اوامر مجتبی‌ خامنه‌ای ادامه میدهد . جالب‌ ترین نکته انتصاب ایشان از ریاست سازمان و این زندان به ریاست اطلاعات دفتر رهبری می‌باشد که نشان از حساسیت این زندان و اهمیت رئیس آن در خصوص زندانیان فوق امنیتی و گروگان‌های امنیتی دارد .
و همچنان زمام امور زندان امنیتی شهید همّت در عمق ۵۰ متری زیر زمین این مجتمع به دست سردار سرتیپ پاسدار احمد وحید دستجردی بوده که گزارشات آن مستقیماً به دست مجتبی‌ خامنه‌ای و در صورت صلاحدید این آخوند زاده جلاد به شخص خامنه‌ای می‌رسد . این زندان مجرا‌های متعددی به خانه‌های سازمانی و پادگان‌ها و فرودگاه همجوار داشته و صرفاً برخی‌ مدیران ارشد امنیتی مرتبط از وجود آن آگاهی‌ داشتند . که به همّت و از جان گذشتگی سربازان سبز میهن پرست این مطلب قدم به قدم و پس از اثبات صحت آن منتشر میگردد .
 
 جزئیات و کلیت افشا شده در خصوص زندان شید همّت و اسامی افشا شده زندانیان به قدری قوی و مستدل بوده که وزارت امور خارجه آمریکا به استناد این مدارک به زنده بودن رابرت لوینسکی مامور سابق اف بی‌ ای‌‌ اطمینان حاصل نموده و به بازداشت نامبرده در زندان شهید همّت مطمئن گردیده لیکن بخاطر حفظ جان این مامور سابق اف بی‌ ای‌‌ سعی‌ به حفظ اسرار به نفع ایران نموده تا مبادا برای سلامتی‌ او ایجاد خطری نماید . و این نشان از صحت خبر ، مستدل بودن مدارک ارائه شده و موثق بودن منابع می‌باشد .
عکس این جنایتکاران زندان همّت را تا جایی که موجود بود برای آشنایی بیشتر ضمیمه کردم . عکس مابقی افراد به تدریج منتشر خواهد شد . در وجود این زندان و بازداشت کروبی و موسوی به همراه زندانیان نامبرده فوق تردید نکنید و اگر تضمینی برای حفظ آزادی و امنیت منابع این خبر متصور بود این منابع داغدیده و رنج کشیده رسما معرفی‌ میشدند .

با آرزوی نابودی دیکتاتوری و مرگ دیکتاتور
امید ف / حامیان حقوق بشر در ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر